20.20

bloggpaus

02.50

hej! kom nyss hem, ät tyyyyyp trött så förklarar mer imrn, speciellt om månadens tabbe osvosv, hahah. godnatt.
HOME SWEET HOME

22.18

hinner inte blogga, måste packa osv, vi hörs på onsdag (om jag hinner!) för sticker till småland med jesper på onsdag morgon! ha ett gött påsklov! / yngvesson.

21.54

snart ska jag sova, är riktigt trött. annars har dagen vart chill. förra veckan hade jag ju 4 prov, ALLA gick bra! och hade ett idag också som gick skitbra i samhäll.. jag trodde jag inte kunde ngt men tydligen, fick VG+.. är jävligt nöjd med mina resultat så förtjänar en glass som jag ska gå ner o hämta innan de e bedtime.
hörs imrn! MIN SISTA DAG I SVERIGE INNAN JAG ÅKER TILL FRANCEEEEEEEEEEE
/ yngvesson

20.50

ville bara säga innan jag drar.. att... PÅ FREDAG DRAR JAG!!! WIHOOOO!


20.41

hej! vilken underbart härlig dag det var idag ellerhur? herregud ja! det var ju varmt som attans.. min dag bestod endast av chillthings. typ sola två/tre timmar, samtidigt som jag pluggade, sen cykla jag med hugge ner till centrum och köpte kakor, haha. sen fira vi peter efter som han fyller år då han är och jobbar i USA. & nu är jag helt klar med allt, tänkte plugga lite till SO provet lite senare. Vi har bara ett prov denna veckan vilket känns jätteskönt (hade 4 förra).
vi hörs imrn om inte lite senare ikväll :)

11.30

hej! ska snart hoppa in i duschen sen ska jag sätta mig i solen och skriva klart min svenska. det är ju så fint väder idag ju! annars ska min söndag vara en pluggdag, har prov i so på onsdag, hehe.
nu: duschen! pussssss.

13.31

hejhej! har precis fotat lille hugge, så jävla söt, ni får ngr här på bloggen annars finns det många på facebook.
snart kommer älakling och vi ska göra ngt utee, sen blire bjärred ikv, pusssss

20.47

snart kommer älskling & vi ska kolla film, hihi. men innan det!!! måste jag länka carros blogg för hon har live debatt! så jävla härlig kvinna detdära, hehe!!
KLICKA
OM Anonyym :p om 20.39:
Var har du hittat den söta klänningen ? :D

svar: den finns i USA och min mammas sambo ska dit på måndag så han är så underbart schysst och köper hem den till lilla mig! överlycklig är vad jag är!

/ yngvesson

08.17

nu ska jag sticka till skolan snart, men tänkte lägga upp lite kläder jag skulle vilja köpa, dock i usa, menmen, :)
hörs ikv kanske!
/ yngvesson

20.39

nu ska jag sätta mig och plugga matte & franska eftersom jag har matteprov och franskaprov imrn, bloggar efteråt! 

vad tkr ni om denna till konfan? :))

21.32

hej! skolan var inte alls rolig idag, fyfan. somna efter att jag kom hem sov tills hannahcharlotte kom och väckte mig, haha, så bakade vi. sen har jag inte gjort ett skit, ska gå ner och äta ngt snart. ha det!
funderar starkt på att köpa färgade linser, sjukt coolt! isf, vilken färg? vill ha blåa iaf men vet inte ljusa eller mörka?
169 :-
149 :-
/ yngvesson

18.41

hejhej! visst e det fint väder?! äntligen vår? ska snart sätta mig och plugga innan dampen från mamma kommer, hahha. sköt upp mitt franskaprov tills på måndag. anyway. älskling kom hem i torsdagsnatt så sov där fredag tills idag då, uppdaterar när jag har något roligare att skriva om för nu ska jag plugga jääääätteroliga franskan..
du är så jävla grym hjärtat.

RSS 2.0