23.21


superfin bild som jag fick av farfar, tack
nu bedtime.

23.08

halloj! kom hem för en liten stund sen, jesper is back home från åhus! träffa honom en stund på kvällen, trevligt som fan, för jag har saknat den busungen. hihi. imorgon kallar jobbet en vecka, woho! tar bussen vid tjugo över åtta! hur ska jag orka? får nog lägga mig snart. men först ska jag kika runt lite på internet om det kommit in snygga kläder, väskor, klockor och brillor! lägger ut ngr snygga solbrillor jag tänkte köpa, men vilken fääärg?, pussssssssss

röda, svarta eller blåa?

/ yngvesson


03.32

hoppas fan köttätande myror äter upp din kropp nere i din grav så jag kan dansa på den ovanför.

är så jävla sur, har inte lust att blogga, dagen innan du kom upp i mitt huvud var bra, men du med din stora äckliga käft, du borde brännas på bål. fan vet jag, bara jag slipper se dig.

/ yngvesson

02.38

hej på er alla nattvandrare! haha, vad gör jag uppe nu? jag borde sova nu, är så jävla trött. så gör sista inlägget för inatt innan jag sluter mina ögon, haha.
vad har ni gjort idag? jag har bara solat och sånt, fyfan vad solen tar mkt i år! fick ju färg bara man visade sig ute, och mitt håår, gosh.. det blev solblekt.. nu hoppar jag i säng, men laddar upp ngr söta bilder!
mitt lilla hjärta, fyfan vad jag älskar dig.
/ yngvesson

14.42

god eftermiddag alla godingar! haft en bra midsommar?
min var helt okej, roligare på kvällen/natten. jaja, nu ska jag iväg och träffa chrillepille sedan försöka få tag i saris och se om hon vill dra ner till stranden ikv med mig, hehe.
hörs ikv! / yngvesson

03.28

nuuu har jag sittit i 3 ½ timme med bloggen, så vad tkr ni om den nya bloggdesignen ?
Nu kallar min efterlängtade säng.. ZzZZzzZzZ

20.15

glad midsommar allihopa! nu väntar jag bara på jesper sen drar vi. hörs imorgon.
kraaaam / yngvesson
såhär ser jag ut idag:
(lägg märke till alla mina nyblivna fräknar!)

02.27

sitter och snackar med toja at the moment. gaaalen och extremt cool brud detdära! antagligen åker jag med henne till gävle!
kika in på hennes blogg?
klicka här
bruden tyckte såhär om bloggen och vad jag ska lägga till. hon tyckte att jag skulle skriva om vad jag hade tänkt göra under mitt sommarlov, så skriver lite om det nu.
1. jobba.
2. hjälpa till med flytten.
3. träna.
4. umgås med vänner.
5. fira midsommar med otroligt härligt folk!
6. sola, bada, strandfest?
7. GÄVLE ?
8. träffa min underbara amanda i gbg & malmö, antagligen så sover hon hos mig ngn dag också.
9. bjärred!
10. ha allmänt kul med alla góa typer!
nej, detta är absolut ingen topp 10 lista, jobba står absolut inte i topp. just in case u were wondering.

/ yngvesson

02.18

jag har inte varit såhär glad på länge! fast jag kan bli gladare.. jag hitta en konsert med papa roach & bullet, fattar ni hur grymt glad jag är ?! nu ska jag bara se till så att jag kan åka också, och att jag fått in min lön tills den 7e juli. hoppppppas nu!
dunkar papa roach, eminem, rascal flatts och massa gó musiik! livet e härligt sometimes!

20.31

fick tiderna av jobbet idag, 08-16.30 - långa arbetsdagar, yay... blir hemskare än praon, menmen allt e inte kul, pengar får jag iaf! hehe.
klippte mig idag, blev för kort. men lät henne göra hennes modellhårtalang/testning på mig, haha.
that's how i look.

15.24

rip, tanken gör mig galen, fast jag kan inte sluta längta tills jag får träffa dig igen, vackrast utav alla änglar. ♥

05.50

hallueee, wääääh. har inte sovit en blund på hela natten och nu e klockan kvart i sex, så ska ut och ta en långrunda i mina joggingskor! det ser ut att bli fint väder. trevligt för oss, för ikv blir det nice grillning och antagligen fest med skönt folk ute i naturen. nicenice, det taggar man ju.. speciellt antagligen jättetrött ikv? jaja, blir inte mer uppdatering idag, för min dag ser ut såhär:

* ut och springa.
* dusch och fix.
* fotaaaaa
* hämta lillebror och lämna honom på tennisgrejen.
* träna med bengt, ngr provövningar. börjar redan 15.00!
* sedan vanlig träning från fyra till halv sex.
* fixfixfix & tagga inför kvällen
* UTGÅNG!

tusen kramisar / yngvesson

ni har sett bilden förr

13.35

SOMMARLOV! men vad fan ska man göra i 10 veckor? gaaah, det har gått en dag på sommarlovet och jag har inget att göra... blir galen. jaja, snart ska jag hämta min bror på skolan för han går på sånt fritids och lämna honom på ngn tennis grej. sedan blir det träning, taggad? nej inte speciellt. ska försöka träna idag, se hur ryggen mår! om det känns bättre tränar jag hela sommaren. woho!
I can take the rain on the roof of this empty house
That don't bother me
I can take a few tears now and then and just let 'em out

I'm not afraid to cry every once in a while even though
Goin' on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm okay
But that's not what gets me

22.51

heeej, har inte haft tid till att blogga, men gör det när jag har tid. hjälper som sagt till med flytten osv. orkar itne blogga för mår inte 100. men vi hörs när jag mår bättre och orkar. + vet ngt jag ska snacka om. / yngvesson
I can be tough
I can be strong
But with you, It's not like that at all

Theres a girl who gives a shit
Behind this wall
You just walk through it

21.52

precis kommit hem från hamnen, var med peter och kollade det nya huset vi ska flytta till. riktigt fint, men massa jobb att göra, men det är det värt. hehe, nu städa & duscha!

21.18

nu sitter jag och kollar resor till sommaren, tror det blir turkiet. eller hoppas på det. hehe,

17.04

hääär sitter jag med mina nybakade kakor och en mumsig sommargrädde bredvid! ;)
sara stack för en stund sen, snart ska jag till träningen och äääntligen kanske få rätt på min rygg. börjar bli smått irriterad. Man kan inte sova normalt, vaknar varannan timme och har ont som satan, sedan kan man inte andas, samt gå. får jag inte reda på den idag vet jag inte vad jag gör.. jaja. får hoppas på det iaf.
NU kan vi alla koppla av i 2 ½ månader, nu har vi iiiinget kvar i skolan. bara städning och sånt. packa ihop sig osvosv, imorgon ska vi kolla på film halva dagen, trevligt. :)
& på måndag har jag dock kvarsittning då nästan resten av klassen har ledigt. bajs. jaja, jag förtjänar det, hehe. däremot ska jag servera på åttornas middag samt själv få en god middag. hehe. sedan har jag bara tisdagens avslutning, får betygen i hand då. NICE! frågan är.. vad ska man ha på sig? klänning, jeans & ngn topp eller vad? vad hade du ha på dig?


ändå söt, hahaha

20.10

haj, idag, den 7 juni 2011 har nog varit den drygaste dagen på lääänge. skolan sov jag igenom på ett ungefär. sen skulle jag träna, men sååklart så är jag skadad. (efter gbg) annars var göteborg riiktigt jävla azuuuum. så grymt jobbat brudar! några bilder lägger jag väl upp. blir kanske inte så mycket uppdatering denna veckan, eftersom vi håller på att flytta, eller vi och vi. ja skitsamma. så har vi inget internet. typ. & dessutom så ska jag hjälpa till med flytten så hinner inte så mycket denna veckan. men vi får se helt enkelt.
Jag och ogge för ngn vecka sen :)
say hello to goodbye

13.45

om två timmar sitter jag i bussen påväg till göteborg! hörs efter det. haaaaaaaaaaj!

RSS 2.0