22.17

på så jävla bra humör! haft en otroligt rolig dag med min hannah (charlotte!!!!)

skolan var helt okej, hade pass med bella och även möten, haha. stack hem efter skolan så kom först hannah sen älskling. han stack vid kvart över sex för han tränar sju, så jag och hannah stack för att laga mat med sara och bella, men maten var klar när vi kom, så vi åt bara. hahah, sen träning, jävligt trams. videon finns på facebook, men den är dock INTE seriös. haha
/ yngvesson

08.55

hej folks, allt bra med er? här är det bra, jävligt trött bara med tanke på att jag somna 02.30 igår ungefär. var så pigg (??) menmen, nu ska jag till skolan. skoj! fast ne?

usch, ska till tandläkaren idag, men fick sämsta tiden någonsin.. tjugo i fyra!


dagens oufit, typ?

ha en bra dag! / yngvesson.

00.39

nu ska jag snart sova, har skola imrn.
men lägger upp ngr bilder sen igår.
/ y

23

hajj! skiter i bloggpaus, för allt ordnade sig och tänker inte låta någon trampa på mig.
aja, igår stack jag och älskling in till malmö med mamma och min bror, bowlade och käkade. sen stack jag och jesper ut ett tag och fixa massa, sen vidare till hanna, massa trevligt där, sen sov jag där.
idag: vakna vid halv tolv, stack till älskling vid ett kanske. sen hem vid fem, och degat. laddat ner lite filmer och sånt.
nu: lägger jag över bilder från igår som kommer upp på bloggen snart. annars har helgen vart helt okej, ganska trevlig faktiskt.
/ yngvesson

00.25

precis kommit innanför dörren, ska ladda ner ngt spel som liknar cod, hahhaahah, bara för jag är så jääävla grym på cod. eller nej, men kommer bli! fast kanske inte. menmen,
sätter på en film så länge, sen blir det sängen för ska upp tidigt imrn eftersom jag & älskling tar bussen 11.27 till malmö.
/ yngvesson.

22.16

sitter hos chrille och roar mig totalt, jättekul!
ne, ska väl hem snart och kolla beck.
hörs sen!

hahaha!

19.07

träningen gick skitdåligt. haha, håller nog på att bli sjuk på riktigt, för sitter och fryser.
ska snart dra till viking med ess & stoffe, sen vettefan vad som händer.

btw, kollade nog på den mest sjuka videon nånsin, gick inte att lägga in videon på bloggen men ni får iaf en länk så ni kan kolla, & här har ni den: KLICKA HÄR!!


är det okej att ge en 2 årig liten kille en cigg? men vadfan 40 cigg på en dag? 2 jävla år? det är sjukt. man borde ju förfan förbjuda det även om mn är typ äldre, för det är typ livsfarligt? (vet att jag har rökt, men slutade och är jävligt stolt över det, kom på att vad fan är det för mening med att röka? ingen alls. finns inget positivt med det. över huvudtaget.) men en 2 årig pojke? WTF.. knasigt.


detta är fan inte normalt.

aja, ha en trevlig kväll!

/ yngvesson

14.46

hej, förlåt för att jag inte uppdaterat på ett bra tag, internet la av ett dygn, så jävla drygt. menmen, under tiden har jag iaf hunnit plugga, har nu skrivit 11 sidor i svenskan istället för 3.
gårdagen: älskling kom hit vid lunchtid typ, så gick vi och handlade och gjorde mat. blev faktiskt gött. sen stack vi till min träning. gick inte alls lika bra som jag trodde, håller på att bli förkyld tror jag. efter träningen stack vi till stoffe och kollade fotbollen, sen hem.
idag: vakna vid halv tolv kanske, gick upp och åt frukost, hann spela lite wii också med jesper, haha. sen stack han med sin pappa och skulle köpa ngt inför skidresan han ska på med sin skola. jävligt fusk. så jag satte mig och började plugga. orkar egentligen inte, känns som om det är det enda jag gör, haha. menmen, blir träning om en timma eller så, så ska börja fixa mig lite.
/ yngvesson.

försök inte vara den du inte kan bli.

20.03

att vara stark handlar inte om att aldrig tappa taget, det handlar om att kämpa och ta sig upp igen.

19.25

nu kommer mamma med hamburgare, gött!
sen blir det utgång, till stoffe.
kvällens outfit:
jättesött.. nu mat!

18.29

nu ska jag skriva lite i svenskan, sen blir det nog utgång, måste ut från rummet. haha.
/ yngvesson.

13.01

här sitter lilla jag & pluggar so, gymnasievalsskit. känner att jag inte pallar göra sånt på loven men gör de iaf, haha, behöver en paus så ska gå ner och göra en pizza, hihi.
riktigt vacker ellerhur? nemen, för första gången lägger jag ut en bild
på mig i glasögon, (nej inte fjortisbrillor, utan mina egna, haha)

21.16

haj, precis bakat mina pannkakor jag & hjärtat skulle laga, men det blev jag som fick göra dom, hah. var i malmö innan idag, btw. blev massa inköp, men pallar inte skiva vad.
nu ska vi sätta på en film, ha det.
gulligt hjärtat, gulligt.



Btw, checka in sveriges fetaste blogg jag lovar!
Www.WhySoSexy.blogg.se

// Jesper!

malmö nästa, tack!

redo för malmö med matilda & erik. vet inte vad som händer ikv, får se!
ha en bra dag.

11.03

godmorgon folks, vakna för en stund sen med en jäkla huvudvärk, som jag även hade igår, förrgår, förrförrförrgår, osvosv.

gårdagen: vakna hos jesper, stack till lild och köpte godis, haha. stack därifrån vid sex för han skulle till malmö)?= och käka med sina vänner, stack hem och käka jag med, skulle egentligen tränat men hann inte i tid. så stoffe, ess & chrille kom hit senare., men stoffe & ess stack vid sådära halv elva? sen kolla jag & chrille på beck - levenade begravd. bästa beckfilmen helt klart men så som jag är så är jag jävligt lättskrämd, så det slutade med att jag hade en kudde vid huvudet. sen kolla vi på easy A. men jag somnade, chrille stack väl vid halv två kanske, vettefan, var så trött så somna direkt när han stack.

idag: har jag inget att göra, känner för att åka in till lund/malmö och göra ngt, men får se hur jag gör, ska träna vid sådära 4 - 6.
jävla neger du är chrille...
nu: frulle
/ yngvesson

19.35

precis städat klart & pluggat lite so. vill få ett högt betyg i samhällskunskap, höh.. ska skriva om ngr gymnasie val, fattar inte varför vi ska skriva det i åttan med tanke på att man väljer i nian. aja, skriver iaf om bernadottegymnasiet i malmö, just so u know (?) haha. måste byta om inför träningen.så om 5 minuter drar jag  & tränar, sen ut med ngr vänner tror jag, hörs ikv?

/ yngvesson.

hjärtat.

11.07

näe, nu taggar vi u20 match. inte spelat/tränat med dom på år & dar, ska bli jäkligt kul att spela igen.
sen drar jag ut med hannah, sen vidare till jesper & sover där, hiih. hörs senare kanske ?

/ yngvesson.

19/2-11

hejj, lovet började grymt bra! hjärtat sov här igår till idag, inte gjort så mkt mer än firat min lillebror, kollat tv/film & spelat wii, hahha. aja, har precis kollat klart på trassel, men jesper somna så låter honom sova ett tag till, höhö.
hörs ikv. / yngvesson.

20.15

blä vad jag har tråkigt.
suttit och pratat med björn ett tag, skulle hjälpa honom med lite problem, eller ngt, hahha. så söt.
iaf, så funkar min ipod igen, wohoooo! 
äh, ska käka pommes & gå & köpa läsk, höhö.
/ yngvesson,
amen vi är såååå söta.

17.51

haj, nu har jag precis kommit hem från träningen, ska hoppa in i duschen sen fixa mig litta, eller kanske inte, vettefan, haha. jesper kommer väl vid åtta, halv nio. vet inte riktigt så sover han här. tihihi.
nu: duschen


är den inte jättesöt, min träningströja?

09.18

godmorgon (?) här sitter jag & njuter av hålan på morgonen, höhö. jävligt chill att vi börjar 09.35 & slutar ca 12.00, sen blir det lov vadfan, ett efterlängtat lov! även fast jag har mkt att plugga till på lovet så, eller inte mkt, men en del. med tanke på att vi har en del prov vecka 09 & 10, menmen.
men tänkte dra mig snart faktiskt så jag inte blir sen till matten, eller matte & matte, vi har vikarie, & efter det.. franska, & jag har för första gången på länge gjort läxan. höhö.
äh, ska läsa lite av franskan nu, bloggar senare. kanske. 
pusssss på att det snart är lov! tack & lov, hah. 

/ yngvesson.
väldigt sött.

pallade inte sova, så nu blire duschen.

neeeej, sket i sovandet, ska hoppa in i duschen nu, haha. sen sover jag med min lillebror, hahha. otroligt lugn när han väl sover iaf, ne men så söt. 
imrn går jag bara till 12 (!!!!!) så drar jag hem med theo så kommer jesper sen också. sedan träning, (hoppas jag för min del) är så jävla träningssugen.. helt sjukt. 

nu: hoppa in i duschen.
hannah som gjorde på mig innan idag, hiihih. ( ser verkligen jättetrött ut på bilden, menmen. )

23.04

hajj folks, dagen var väl ganska chill.
efter träningen stack jag till hannah, trevligt trevligt.
sen stack jag hem & städade hela huset, hahhaha (?)
nu: bed time!

/ yngvesson

23.05

är så trött, shieet. har klarat av alla läxor & prov nu, nu återstår bara sömnen, hade kunnat sova i år. godnatt folks, skriver imrn.. efter träningen & snackat lite med hannah, kram.

20.40

hahahah, vad har hänt med mig?! anna har börjat plugga ordentligt nu, ganska bra för mig. :))))

..

ååh, vill sälja er på blocket.

nu: plugg.

01.00

tusen-tusen-tusen bitar utan min syster.

plugga, nejtack.. behöver looooov!

blir lack, kan verkligen inte hålla på såhär mer, måste plugga mer, men de har bara inte gått idag, inget har satt sig i huvudet, suttit med böcker, papper & allt på datorn sen halv sju, men inget har fastnat.. jaja, ska plugga nu iaf, för har prov klockan 08 imrn, OM ÅTTA TIMMAR.. jaja, so:n får gå som den vill. nu ska jag plugga, haaaaaii

så jävla bäst. hahha, gjorde min kväll.

gamla bilder.

kollade gamla bilder, hahha. shieeet, lägger upp några stycken, höhö.
för jäkla söt, ellor ?!?!.. hmm, neee..
ähh, nu plugg. pusssss

19.30

hejj, haft en bra alla hjärtansdag idag? - det har jag iaf, för kom hem från jesper för en liten stund sen, men var tvungen att dra, han skulle träna & jag plugga, har so tills imorgon. blä, hur mkt kan jag? typ nada. jaja, får väl sätta igång då. men först göra några mackor och varm choklad.. suugen som fan.

hörs ikv, haaaiii
just nu,

godmorgon

godmorgoon folks, precis vaknat (?) jäkligt sent för ens gångs skull, iaf skönt att få sova ut.
tror iaf inte jag ska vara med på volleybollen, har ont i magen & måste verkligen ha so, har typ prov på tisdag, som jag missade förra veckan. men jaja, annars blir väl skoldagen som vanligt.
efter skolan drar jag till jesper och gör ngt. vet inte vad vi ska göra än, men ngt iaf.
nej, nu måste jag fixa mig, börjar om 90 minuter. pusssss.
ha en bra alla hjärtansdag allihopa!
älsklings brud. <3

23.17

hajj, jesper stack nyss, så ska väl snart sova, är så jävla trött, men är hungrig så ska äta ngt först.
imrn har vi typ volleybollturnering (?) pallar verkligen inte gå till skolan imrn men är ju tvungen, får väl se om jag kör på vanliga lektioner eller om jag går dit, anyway, fixade min dator idag, eller jag & jag? jesper gjorde. ;)
så nu funkar msn som vanligt igen, såååå skönt att slippa ebuddy, jaja. inget mer att skriva om, hörssssssss.
/ yngvesson

17.31

gårdagen var rkt lyckad, tack hjärtat för en mysig helg, tihihi.


saknar ändå det långa & mörka håret lite?
jesper stack nyss & vi ska väl beställa hem pizza nu, hahah.
matchen gick bra förresten, vann första förlorade andra, vet inte vad som hände med oss i andra matchen, menmen. vi tar dom nästa gång brudar. ne, ska fixa till mig lite & äta, sen ikv måste jag plugggggaa so, fysik & vet inte allt vi har. iaf svenskaprovet i torsdags gick bra! för att inte ha pluggat så mkt så var det faktiskt bra.
/ yngvesson.

lördag

godmorgon, eller ja, det är lunchtid men skitsamma,
drar till jesper nu & sover där. puss.
TAGGA MATCH!
fint.

03.45

pallar inte mer, nu säger jag fan.. godnattttttttttttttt.

27..

var tvungen, så jääävla söta!

snigel & lamm, bää.

har otroligt kul på facebook, hahaha. men neeee, fast jo, ellor?

lammet kommer & jagar snigeln...

00.46

hajj, kom precis hem från jesper, ellor precis & precis, en liten stund sen, hann precis prata med mamma innan jag kom in på datan, haha. imorgon ska jag.. inte göra ngt speciellt på dagen, men ska till jepser på kvällen & passa spike, höhö. sen på söndag är det match mot lobas 95, & äli 96. taggad? - inte just nu.. men blir säkert!

ska väl sova om en stund, men först.. ÄTA! 
jaja, hörs väl imrn, haaaaaaii
bild på mig sen julas, hahhaha....

07.34

godmorgon, snart skola & börjar med engelska.. ngn redovisning, blää jaja, satt och gjorde klart den igår, blev väl okej. menmen, hoppas min lärare godkänner iaf, haha. förövrigt går jag till haaalv fyra idag, sen träning fyra till fem, och jag är redan för trött för att göra ngt, menmen, ikv ska jag till jesper, hihi. pallar inte babbla på här mer, måste städa för vår städerska kommer idag & då måste allt vara uppe från golvet, jaja, hörs sen, eller imrn.
haiiii.
minnen under den senaste tiden. <3

godnatt.

nu ska jag nanna kudden, haha, men godnatt folks. ;)

torsdag.

dagen var jäkligt kul, hahaha.. skolan var ju ganska chill, haha. blev en jävla dag med louise, haha. vilket jävla snack! :p

jaja, dagen var bra verkligen, löste upp allt skit som varit över mig ett tag, nu blire duschen tror jag, sen plugga franska.. haha, hörs imrn?

haaaaaiii
bild sen sommras.

börjat blogga igen, kanske ?

bild på mig & samuel sen min 15-års fest.
jajajaaa, anna har börjat blogga igen, haha. får väl se om jag pallar hålla igång bloggen men nu vet ni att den finns iaf. headern ska jag ha tills jag bestämt mig om jag ska fortsätta & anledningen till att jag tog bort den andra var för att det fanns för mkt gammalt skit i den. hörs ikv efter träningen, för ska fixa mig lite, sen träffa pappa. haaaaaaii


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0