21.49

skoooooooooooooolan har börjat, och mitt internet e sär, så bloggar från mobilen senare,. puss

20.32

okej, börjar blogga igen när skolan börjat. nu ska jag njuta dom sista dagarna som jag har sommarlov!


01.48

detta ska jag köpa näär jag fått lönen!
denna, men den finns i massa olika färger.. help meee! :)
eller
&
Navelsmycke med Tribal sköld
sen töjning till mina öron x2
eller
/ yngvesson

23.24

halloj! sitter nu här med en piercad navel. haha, så sjukt. fick värsta rycket om att jag ville ha navelpiercing, så tog en nål och köttade. hahha, nej men den ser fin ut iaf. nu har jag bara töjningar och en tungpiercing som saknas, hehe. men det fixar vi, nu ska jag ringa tulle sen sova, pusssssss

14.29

hallå, ber än en gång om ursäkt för min dåliga uppdatering. menmen, har jobbat massa och fixat med rummet. som ni kanske inte visste så gör jag om på mitt rum, så har massa att fixa, har precis spikat upp lite foton och bilder på väggarna så det inte ser allt för tråkigt ut. men nu sitter jag och kollar igenom soffor osvosv.. fyfan vad dyrt allt är, men måste ha en ny bäddsoffa, haha. har inte plats med en säng, så ja.. mitt rum är litet men det funkar. så hoppas på att mamma vill ge med sig att betala den, hehe. nu ska jag äta sen iväg till bussen mot jobb. ha en bra och regnig dag! / yngvesson

funderar på denna bäddsoffan:
BEDDINGE LÖVÅS 3-sits bäddsoffa, Edsken mörkgrå Bredd: 200 cm Djup: 104 cm Höjd: 91 cm Sitsdjup: 71 cm Sitshöjd: 40 cm Bäddbredd: 140 cm Bäddlängd: 200 cm
BEDDINGE LÖVÅS 3-sits bäddsoffa, Edsken mörkgrå Bredd: 200 cm Djup: 104 cm Höjd: 91 cm Sitsdjup: 71 cm Sitshöjd: 40 cm Bäddbredd: 140 cm Bäddlängd: 200 cm
BEDDINGE LÖVÅS 3-sits bäddsoffa, Edsken mörkgrå Bredd: 200 cm Djup: 104 cm Höjd: 91 cm Sitsdjup: 71 cm Sitshöjd: 40 cm Bäddbredd: 140 cm Bäddlängd: 200 cm
2995 :-

06.43

tröttttttttt, har fått klagomål att jag är för dålig på att uppdatera, hmm.. ja det kan jag hålla med om, men har massa att göra nu i slutet på sommarlovet. och dessutom så börjar det bli fint väder ute med sol och grejer vettni! 
i torsdags åkte jag, anna emilia och sara upp till brantevik/simrishamn och träffade hannah, sov i deras stuga typ, sjukt mysigt och så jävla härligt var det, tack tjejer för två sjukt roliga dagar. igår bestod min dag mest av tågåk, kom hem vid ungefär 00.30 så hade min mamma fixat till rummen, dvs satt in mina saker i en av mina brödras rum och bytt osvosv, så gulligt av henne, kom i chocktillstånd, haha. tack mami <3 anyway, ska snart ta bussen, om en timma men ändå. ska sätta mig och sortera lite till innan jag drar mig, vi hörs! keep your head up.

(ledsen om detta inlägg lbev heeelt cp, men är så otroligt jävla trött så vet knappt vad jag skriver men det märker jag när jag kommit hem igen och är någonlunda vaken) ;)






/ yngvesson

RSS 2.0