22.37

Kom nyss hem från en sjukt härlig kväll! Åh vad jag mår bra med er brudar!
Nu ska jag och pappa äta lite glass sen sova, ska upp halv sex imorgon för vi i laget ska upp och jobba halv sju. Taggad? Nej inte precis.. Och grattis killar för segern!

/ y


00.04

Nu ska jag sova! Är inte på topphumör.. Förlåt pappa om jag varit sur.

/y


18.22

Dagen idag var sjukt kul. Elli, johanna och carro gjorde min dag! Drar nu till träning i bjärred!
Hörs sen
/ y


21.13

Kom nyss hem, var först i lund med Hannah sen stack vi till bjärred. Och nu sitter jag här och tittar på "bron" på tv1.

Bloggar sen tror jag :) /y


13.26

Sitter här i skolan och har svensk engelska. Ska snart fortsätta läsa i "dear nobody" handlar om en tjej som är 16 eller ngt sånt och blir gravid. Den är helt okej. Ganska jobbig att läsa bara men helt okej som sagt.
Efter detta har vi musik.. Yay! Fast...? Ikv blir det bjärred för att träffa en vän. Sen plugg. Hörs sen.
/y


00.14

Nu ska jag sova, är så jävla trött. Skola imorgon.. Tidigt.. Åååh! :(

Nattinatti

Jag e livrädd.


19.37

Haha, ladda nyss ner appen på iphone "blogg.se" den verkar ju funka ;)
Prova ni också, vettja!


19.32

Heejsan allihopa! har nyss kommit hem från en ganska jobbig träning, men kul vare. ska snart hoppa i duschen och hoppas på att pappa kommit hem och lagat mat till mig, hehe. sedan ikväll blir det plugg i engelska. annars har det väl inte hänt så mycket i skolan just idag, börja tio över åtta sluta halv fyra, ganska lång dag, men det får man leva med.
har inget kul att skriva.. så uppdaterar imorgon.
/ y

23.02

Blev lite ändrade planer, stack till hannah vid halv åtta sen stack vi till hallen och sköt lite innan träning, nu ska jag hoppa i säng.
godnatt!


I miss you. And I miss us.

19.02

Hallojjj! Sitter här och lyssnar på spansk musik, liksom whaaat? men jaao, så är det. Har inte hunnit blogga i helgen pga fullbokad kaos helg!
fredag: tjejmiddag hos hannah med mina brudar
lördag: jobb sedan fest hos filé!
söndag: jobb & hallen.

& idag har jag mest sovit igenom hela dagen, skolan var ganska lugn, skönt! började 09.15, hade undervisning av UM & sedan var det kick off eller ngt sånt, så hade alltså inga lektioner, dvs att jag fick sluta efter det så kom hem tidigt :)!
sedan satt jag och plugga men lyckas även somna, vakna när pappa kom hem runt 17. så käka vi lite och sånt, sedan stack han iväg på ett möte vid halv sju kanske. Så nu sitter jag här och ska plugga engelska och svenska, ska nog även lägga till matten ikväll, men innan jag börjar med det ska jag gå ner och köpa lite naturgodis, är så sjukt sugen på det, så inte ens min snålhet kan hindra just nu, haha. sedan 20.30-22.00 tränar jag, sedan blir det sängen resten av kvällen, så med detta säger jag alltså godnatt redan vid 19.00 hehe, Hörs imorgon!


/ y

21.34

sitter och pluggar, har inte tid för att blogga nu, kanske blir en uppdatering senare.

/ Y

21.17

halloj! har kommit hem från jobbet för inte så länge sen, är så jävla trött så ska gå och lägga mig snart. haha, men först ska jag sätta mig och vara lite social mot daddy som hämtade mig från jobb idag, tack!
annars har det inte hänt så mkt, hannah var hos mig innan idag, kändes skönt eftersom vi inte gjort ngt på så jävla länge. och imrn ska vi till malmö efter skolan också. det lär bli trevligt. annars har jag inte så mkt i skolan imrn, förutom ett intagningsprov i matte.

- ibland blir man bara så jävla arg.
jag ser hur du pratar om mig,
jag vet att du snackar om mig,
jag vet att du gör det för att reta upp mig,
och jag vet att du vill få mig att bryta ihop men du ska inte få lyckas.
inte en gång till.

21.37

haaallu, är nu på hemmaplan, sitter i sängen och lyssnar på underbart skön musik och tänker, ibland behöver man bara tänka. idag är en sån dag.
så med detta säger jag godnatt och hoppas att ni alla haft en bra dag, själv var min dag helt ok på jobb.

/ y.

10.04

nu mot jobbet!
 


19.50

BILDBOMB




19.18

men hallå, var det någon som hade en blogg eller?
- jag? njaa, jorå.. nuså!

är verkligen jätteledsen för så sjukt dålig uppdatering.
det finns inte så mkt som har hänt i mitt liv.. eller jo nu ljög jag, massa har hänt! men tänker inte dra upp så mkt i bloggen.
min dag såg iallafall ut såhär: skolan först, skoljoggen och ngt framtidståget. hmm, det är ju val om 1 år, eller ja då ska allt vara klart, shit! det känns overkligt. jag funderar på att bli domare i domstolen eller advokat eller ngt sånt, annars vill jag nog gå teknik eller så vill jag väl bli typ psykolog eller ngt i den stilen, gaah, det finns så mkt att välja på! man blir helt matt. jaja, det löser sig nog, jag har ju lite tid på mig så. anyway, efter skolan stack jag och sara in till lund, där träffa vi mange och max en liten stund. och nu är jag tillbaks i lomma igen, ska dammsuga, diska och sätta en omgång tvätt innan jag troligtvis drar mig till hannah för en tjejkväll med tjejerna!

det blev en del köp idag!
- jeans 400 :-
- stickad tröja 99 :-
- bh 118 :-
+ ett busskort på 200 kr, haha.

have a good night!


RSS 2.0