22.59

när man väl börjat kollar på oth, går det aldrig att sluta, det är så, äh man måste bara älska det. finns dock 5 anledningar som gör att man fastnar så jävla hårt:
1.
Jamie Lucas Scott
naw, jädrans gullunge.
2.
Brook Davis
Otroligt jävla snygg & har alltid något överraskande på gång.
3.
Lucas Scott
Damn, snygg eller? Alltid hjälte i allas ögon & skriver otroligt vackra texter!
4.
Nathan Scott
riktigt charmig och verkligen en stjärna i NBA. ngn jag ser upp till, hehe.
& checka musklerna, hans fru skulle du som tjej vilja vara va? Haley james scott.
5.
Haley James Scott
Har helt otroligt underbar röst & man får höra mycket av hennes låtar i serien.
Väldigt stark människa som kan gå genom berg. & även flytta ett berg för sin familj.

18.48

You're never gonna be anybody else
You're never gonna see until you see yourself.

08.18

haj! skolan börjar om en timme, så ska snart gå ner och käka med jag tänkte när jag ändå har tid (vilket jag nästan aldrig har) kan jag ju lika bra blogga.
helgen har varit grym. men helgerna är alltid soft så. Nu i veckan blir det sista provet & sista läxan för åttan, riktigt nice. sedan blir det en tur till gbg för göteborgsfestivalen 2011. sedan bara någon vecka kvar i skolan, & där efter går man in för sommarlov, ganska grymt va? jaja, nu börjar det kurra i magen, vi hörs! ha det gött. så hörs vi efter göteborg.
And now when all is done
There is nothing to say
You have gone and so effortlessly
You have won
You can go ahead tell them

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now

Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible

18.48

jag blir bättre på att uppdatera efter gbg!



Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig. Eftersom du en vacker dag kommer att inse att du har förlorat en diamant, medan du var och samlade stenar.

20.11

underbart söt lilla hjärtat.

19.17

hej! förlåt för att jag inte uppdaterat alls under en lång period. ska bli bättre när jag vet vad jag ska skriva om. idag var vi iaf i lund hela dagen, jag & min klass. vi redigerade film, gick väl bra, hehe. nu ska jag plugga inför franskan imrn om jag går till skolan.. hatar att vara förkyld. well, ha de bra! imrn blir det träning sen umgås med vänner eller ngt. sedan plugg resten av helgen (vad jag vet ännu) man vill ju satsa på sista matteprovet i åttan, heh!
/ yngvesson.

20.07

haj! tekniken gick bra, hinner inte skriva så mkt ikväll, ska plugga franska! & hk, vi hörs imorgon, lägger upp ngr bilder från idag! :)
/yngvesson

21.42

du är blind för den som dör för dig, men du faller för den som kastar dig.


god damn, i miss you, honey.

15.35

hej hopp! slutade skolan lite tidigare idag pga ett arbete vi hade idag, film osvosv. snart kommer hannah så ska vi gå bort till gymmet ett tag ,sen ikv blir det träning, sen plugg för fyfan vad vi har mycket att göra denan veckan, 
tisdag: franskaprov.
tisdag: nanoteknik inlämning.
onsdag: till lund och ha mässa till halv fem (nanotekniken)
torsdag: redovisningar av film. samt HK 2 instuderingsfrågor i a4 format.
Fredag: Engelska.
nu ska jag iallafall försöka bestämma mig om jag ska ha iphone 4 eller xperia arc.. kan inte bestämma mig, men det lutar åt arcen för att den är hälften så billig och har bättre kamera! men får helt se!
konfan gick bra, allt gick bra! tack för dagen ni som var med och medverkade! ;)

18.20

dag för en update? det tycker jag iallafall!
har varit lite upptagen, eftersom jag konfirmeras imorgon, och jag har ganska så mkt panik. jag kommer glömma texterna, kommer glömma hur låten börjar i hallelujah som jag och angelica ska sjunga imrn, jaja, det fixar väl sig. & måste erkänna att jag ljög för er, jag skulle köpt den konfaklänningen som jag la upp en bild på, men den fanns inte i min storlek, så lägger upp en bild på den jag ska ha istället :) nu: mat & träna inför konfan. vi hörs på måndag? okaj! gr8. / yngvesson.
sweetie, vad skulle jag gjort utan dig?

22.57

hej alla góa & gláa! sitter här och redigerar bilder från idag, var i skrylle med jesper och hans familj, som vi brukar vara på tisdagar, hehe. anyway, har egentligen inte tid att blogga för är så satans trött både i kroppen och i huvudet, slänger in lite bilder från idag, så hörs vi på ... torsdag! för imorgon hinner jag icke, har konfa hela dagen, yay!
/ yngvesson.
min underbaring. <3

12.10

hejhopp, precis vaknat och sorterar in lite kläder jag fick av bella igår, superschysst! tack gumman. det kommer bli en superhärlig dag idag, varm och bra! & snart ramlar mina pengar in också, men innan det ska jag köpa skor till min konfa, men vet inte vilka, vilka tycker ni?
399 :-
149 :-
finns även i svart. 249 :-

23.04

missing the old times a lot,
ord kan inte beskriva tystnaden och tomrummen jag känner utan er. men ingen kan någonsin ta er ifrån mig, inte ens min egen rädsla eller mina egna misstag. jag saknar er iallafall. <3

19.26

sture P, sture P, skjorta, kavaj och RÖDA byxor.. när jag säger sture säger ni plan, när jag säger sture säger ni plan. (8) haha, kommer detta vara den nya fjortislåten eller? :p
nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen plugga franska, yay! vi hörs imorgon då blir det träning.
/ y.

22.00

hej! kom hem för ett tag sen, geografin gick bra idag, tror jag, haha! dagen idag har varit så himla underbar! var i en väns studio idag, så spelade in osvosv, tror faktiskt låtarna kan bli riktigt grymma.
nu sätter jag på ett oth avsnitt, sedan bed time! är så trött efter att ha gått upp 05.30 idag, kram!

06.13

godmorgon folket, har precis tagit en härlig dusch halv sex på morgonen och nu ska jag sätta mig och plugga lite, glömde helt bort det igår, men hinner säkert få in lite i huvudet, börjar ju om 2h. anyway, vet inte om jag kommer hinna blogga ikväll, kanske. efter skolan som slutar 14.00 idag (härligt) drar jag med jd, vj, anne, fredrik och carl och tränar inför konfan, sen halv fem drar jag mig vidare till bageriet för att få träffa pappa. träna ännu mer på konfan after that. sedan hem och plugga, ändå ganska trevlig dag jag kommer ha, hoppas ni får en trevlig dag ni med!

/ kram.
Love is real, real is love, 
Love is feeling, feeling love, 
Love is wanting to be loved. 
Love is touch, touch is love, 
Love is reaching, reaching love, 
Love is asking to be loved. 
Love is you, 
You and me, 
Love is knowing, 
We can be. 
Love is free, free is love, 
Love is living, living love, 
Love is needing to be loved.

21.06

okej, nu ska jag börja blogga så smått igen, har fått lite klagomål i skolan så ska försöka bättra mig, men med tanke på hur dåligt jag sovit och hur mkt plugg vi haft så har jag inte hunnit, sen har jag mitt privata liv utanför bloggen också ju.. menmen, igår var det valborg, hade ni en bra valborg? min var sådär. men behöver inte dra upp det är varför. anyway, jag, sara och hannah tog bussen in till bjärred vid halv nio tror jag, stack till stranden och så, ganska trevligt, men drygt i början! dom stack vid halv elva kanske? så stanna jag ett tag till med johanna, adam osv, tog bussen hem senare igår natt. somnade runt sex. så jag ska snart gå och lägga mig, men först ska jag äta äpple, är sååå sugen på det, haha. vi hörd imorgon kväll eller efter skolan, får se om jag hinner! imorgon blir det fotbollskväll hos älskling, hihi. ha det gött så länge!
Where are you now?
I was dreaming of the past
And my heart was beating fast
I began to loose control
I didn't mean to hurt you
Im sorry that I made you cry
I didn't want to hurt you.

RSS 2.0