00.49

kom hem för en liiten stund sen från hbg, underbar kväll, tack för att ni lyser upp mina mörka dagar mina solstrålar. <3
/ yngvesson

01.14

hejhallåhej, ska hoppa till sängs alldeles strax! saknar min underbara vän robban rätt mkt, den fulingen som ska åka iväg imrn.. blärk, ville träffa honom, imrn kommer jag antagligen inte ha tid att blogga, så vi hörs ngn dag nu i veckan!

/ yngvesson
miss u saris, om du ser detta, ring upp migggggggggggggggggg

02.38

jag älskar dig fortfarande lika mkt som innan, men saker och ting är inte som de ska, jag är inte densamma. i'm sorry,

02.05

känns som om jag förlorat allt inom mig, mitt ljus, min själ, mitt liv.



00.20

mitt liv suger kuk just nu.
fan vad jag hatar dig.
/ yngvesson
fml.

17.21

tjena degdag! inte gjort ett skit, lyssnat på musik och städat.
- snart kommer mamma hem med mat, gottgott. sedan drar jag ut och träffar saknade erik. annars sova resten av dagen, imorgon blir det jobb sedan träffa maxx på kvällen därefter. trevligt värre. :)

ha det gött.
miss u

01.52

godkväll, haft en bra helg? det har jag väl haft iallafall. ska snart hoppa i säng, för är så jädra trött så det finns inte, 
saknar min säng. 


chillar med juicen

01.43

hemma från en fet kväll hos A-K, härligt folk, härligt med dricka och hääärligt med pool, meeee like aloooot. <3
nu ska jag sova, fan. nattiii
gammal bild, hahha

14.35

ska ut och klippa gräset, samt städa på rummet idag, ikv blir det lund med jesper, tagga harry potter  <3 hahha
like this today.

02.03

HEMMA!! äntligen.. nu; BED.

00.45

brunett igen. hehe.
nu; uuuuut!
/ yngvesson

22.58

halloj! har nu satt i håret, det ska dock fääärgas mörkt imrn!

pussssssss

23.06

jag älskar min hannah.
nu; bed, sista dagen på jobbet imrn, (vad jag vet, blir säkert inringd snart igen, hehe!)



00.07

imorgon beställer jag:

om jag tkr det blir för mörkt lägger jag i:
en ljusare
om jag tkr det blir för ljust lägger jag i:
en mörkare

spännande, vadfan.. ni får bild när allt är klart :)

00.00

hej, har jobbat idag, jobbar fram tills den 5:e, sedan blir det falsterbo och träffa mina snyggingar. ska även fixa mitt hår, slinga osvosv, sätta i hårförlängning, vilka färger?!
eller...

vi får se hur det blir! :)
nu; i säng! är trött som faaan alltså. nattiii
/ yngvesson

RSS 2.0