09.00

Studiedag, wohoo! Snart kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka iväg.

Eftersom blogg.se har strulat då jag försökt lägga upp vad som hänt under helgen så försöker jag en gång till.
Fredag: träning först, sedan in mot Malmö med Hannah, Ae och Julia. Underbart kul hade vi! Kom hem sådär 1-1.30
Lördag: upp och jobba ganska tidigt. Tog bussen redan halv tio. Började halv elva. Sedan hämtade pappa mig så stack jag hem och fixade mig. Så stack jag till Jennifer och firade henne med laget. Sjukt kul var det. Stack vid halv elva kanske eftersom vi hade match dagen efter.
Söndag: samling redan 8 på morgonen utanför piläng sedan bar det av mot malmö för att spela 2 matcher. Det gick sådär. sov 5 timmar när jag kom hem, sedan var det dax för mig att börja städa, satte på en omgång tvätt och dammsugade lägenheten.

Hoppas fan det kom upp på bloggen ni, för jag orkar inte skriva om det en gång till (det blir min 5:e gång isf!)

/ y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0