12.50

Blogg har dampat satan. Det har inte gått att blogga under helgen. Så ska skriva helgens händelser för sista och sjunde gången. Men nu ligger jag hemma och är sjuk, usch vad jag hatar det. Har somnat och vaknat osv osv, pappa kommer snart med ngn mat. Sedan vid halv sex ska jag mot hallen. Var tydligen saker vi skulle gå igenom idag så måste dra dit. Anyway ska nu berätta om helgen:
Fredag: träning först sedan in till Malmö för att dansa med Hannah Ae och Julia. Rätt kul faktiskt, man träffade ju lite nytt folk så ;) kom hem 1.00 - 1.30
Lördag: kom på att jag skulle jobba halv elva så fick ta bussen redan halv tio. Sjukt trött var jag. Halv fem hämta pappa mig. Så stack vi hem, bytte kläder och fixade mig sen bar det av till Jennifer med laget för att fira hennes 15årsdag; grattis Jennifer! Alla i laget stack runt halv elva. Vi skulle upp tidigt nästa dag.
Söndag: redan 8.00 var det samling på piläng. Så drog vi till Malmö för att spela match, det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men bra spelat iaf brudar!

Nu har jag fett ont i fingrarna eftersom jag skriver på min iphone. Vi hörs! / y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0